12. ledna 2011

Extras: Series 1 & 2

Once in a great while a man really has a chance to shine. This is not that man.


Series 1
1.01 Ben Stiller - 1.02 Ross Kemp - 1.03 Kate Winslet - 1.04 Les Dennis - 1.05 Samuel L Jackson - 1.06 Patrick Stewart

zdroj: imdb.com
Ricky Gervais není pro každého, a nebyl i patrně ani pro mě, kdyby mi tohle nebylo puštěno. Nicméně po Kate Winslet a Patricku Stewartovi jsem věděla, že to chci nasledovat. A skvěle jsem se bavila - celý nápad stočit seriál kolem toho filmového pozadí, které přehlížíme, byl prostě výborný. Nebyl to ani tak Andy (Ricky Gervais), kdo mě bavil, jako spíš roztomile natvrdlá Maggie (Ashley Jensen) a naprosto nemožný Andyho agent Darren (Stephen Merchant). Plus samozřejmě jejich "hosté". Arogantní Ben Stiller, sprostá jeptiška Kate Winslet, Samuel L. Jackson a Patrick 'and then her clothes fall down' Stewart, plus další. Celkově jsem se velmi, velmi bavila, a těšila se na další sezónu.




Series 2
2.01 Orlando Bloom - 2.02 David Bowie - 2.03 Daniel Radcliffe - 2.04 Chris Martin - 2.05 Sir Ian McKellen - 2.06 Jonathan Ross - 2.07 The Extra Special Series Finale

zdroj: imdb.com
Druhá sezóna mě trochu zklamala. Seriál nabral s Andyho novou prací novou dynamiku a hrozně tam scházely rozhovory s Maggie. To se tam potom sice vrátilo, ale nebylo to už ono. Nicméně i tak to mělo spoustu výborných vtipů. Navíc Orlando Bloom jako Prince Charming (plus Sophia Myles (právnička, Orlando Bloom), co tam být nemusela), inspirovaný David Bowie, puberťák Daniel Radcliffe(prostě dokonalý!), Chris Martin, co musí domů za Gwyneth Paltrow, talentovaný Ian McKellen, totálně hot Jonathan Cake (Steve Sherwood, Sir Ian McKellen) a znuděný Robert De Niro (Jonathan Ross) byli zkrátka geniální.

Přiznám se, že bych preferovala, aby seriál končil šestým dílem, protože Christmas Special (později pojmenovaný jako The Extra Special Series Finale) mě moc, nebo spíš vůbec nenadchl. Na Extras byl přehnaně dramatický, dějový a depresivní. Not approved. Nebyl to ten seriál, který jsem začala sledova, ale úplný závěr s Maggie a Andym v autě byl fajn.