1. února 2013

30 Rock: Season 6 & 7

| Season 1-3 | Season 4 & 5
_______


Season 6
6.01 Dance Like Nobody's Watching - 6.02 Idiots Are People Two! - 6.03 Idiots Are People Three! - 6.04 The Ballad of Kenneth Parcell - 6.05 Today You Are a Man - 6.06 Hey, Baby, What's Wrong? (Part 1) - 6.07 Hey, Baby, What's Wrong? (Part 2) - 6.08 The Tuxedo Begins - 6.09 Leap Day - 6.10 Alexis Goodlooking and the Case of the Missing Whisky - 6.11 Standards and Practices - 6.12 St. Patrick's Day - 6.13 Grandmentor - 6.14 Kidnapped by Danger - 6.15 The Shower Principle - 6.16 Nothing Left to Lose - 6.17 Meet the Woggels! - 6.18 Murphy Brown Lied to Us - 6.19 Live from Studio 6H - 6.20 Queen of Jordan 2: The Mystery of the Phantom Pooper - 6.21 The Return of Avery Jessup - 6.22 What Will Happen to the Gang Next Year?

zdroj: imdb.com
Na šestou řadu jsme si počkali déle, ale byli jsme odměněni. Po trochu slabší pětce jsem se bavila opět jako na začátku. Skoro se mi většinu času nechtělo věřit, že se seriál ale tolik zmátořil a znovu mu naservíroval ten absurdní a přepálený humor, kvůli kterému jsem se do něj zamilovala. Stále platí, že Tina Fey a její Lízinka Citrónová jsou moje bohyně. Alec Baldwin pořád dokazuje, že Jack Donaghy je pro mě role jeho života. Jackova Avery (Elizabeth Banks) být nemusela stejně, jako v předchozí sezóně, takže jsem byla víc než ráda, když z epizod vymizela a pak zmizela ze seriálu úplně. Naopak Lizin Criss (James Marsden) byl docela příjemný nápad a bavil mě, takže když se zdrží do další sezóny, vůbec se zlobit nebudu. Do ansáblu navíc přibyla dobře šíblá Hazel (Kristen Schaal), která mě prostě baví.

Absolutním vrcholem sezóny byla opět live epizoda (Live from Studio 6H), kde jsem až do poslední chvíle věřila, že Jon Hamm skutečně nebude a pak jsem měla totální Vánoce. (BENJO!) Jako alternativní Liz byla tentokrát Amy Poehler a byla skvělá, navíc se po dlouho době objevil Danny Baker (Cheyenne Jackson), který mi docela i chyběl. Navíc měla tato sezóna opět skvělý seznam guest stars, ať už hrály samy sebe, jako třeba Cynthia Nixon (Kidnapped by Danger) či Kelsey Grammer, nebo se objevily v regulérní (mini)roli, jako William Baldwin (Lance Drake Mandrell, Kidnapped by Danger), Susan Sarandon (Lynn Onkman, Alexis Goodlooking and the Case of the Missing Whisky), Stanley Tucci (Henry Warren, Alexis Goodlooking and the Case of the Missing Whisky), Jim Carrey (Dave Williams, Leap Day) a Steve Buscemi (Lenny Wosniak, The Tuxedo Begins). Je škoda, že nás čeká už jen poslední sezóna, ale možná je to taky dobře. Těším se!

Season 7
7.01 The Beginning of the End - 7.02 Governor Dunston - 7.03 Stride of Pride - 7.04 Unwindulax (Part 1) - 7.05 There's No I in America (Part 2) - 7.06 Aunt Phatso vs. Jack Donaghy - 7.07 Mazel Tov, Dummies! - 7.08 My Whole Life Is Thunder - 7.09 Game Over - 7.10 Florida - 7.11 A Goon's Deed in a Weary World - 7.12 Hogcock! - 7.13 Last Lunch

zdroj: imdb.com
U sedmé řady jsem od začátku věděla, že je poslední, a tak jsem se k ní taky stavěla. A byla výborná, byl to 30 Rock ve vší kráse a absurdnosti, skoro mě mrzelo, že to končí. Líbily se mi narážky na Sex and the City ve Stride of Pride a jsem hrozně vděčná za epizodu Florida, na takový Liz/Jack kousek jsem čekala snad celý seriál. Líbily se mi vývoje postav, jak svatba Liz a Crisse a jejich budoucí rodina, Jenna, cokoliv společného s Jackem - tedy i návrat Kaylie Hooper (Chloë Grace Moretz) a Devona Bankse (Will Arnett), jen smrt Colleen (Elaine Stritch) mě mrzela. A nesmím zapomenout na Hazel, ta byla prostě dokonalým krokem. Steve Buscemi jako Lenny Wosniak v Game Over samozřejmě velmi potěšil, hlavně jeho šatičky.

Z guest stars potěšila Catherine O'Hara (Pearline, Governor Dunston) a Cheyenne Jackson (Danny Baker, There's No I in America). Finále celého seriálu, dvojdíl Hogcock! - Last Lunch, mělo ty správné grády. Objevily se i Nancy (Julianne Moore), i Elisa (Salma Hayek), dokonce zvládli i "rok poté", úplný závěr byl dokonalý. Už jakmile skočily titulky, seriál mi chyběl a tohle by mělo dobré seriálové finále udělat. Bylo to skvělých sedm řad, které určitě ukládám do zlatého fondu svých seriálových zážitků.