26. května 2015

(K)lamač srdcí (L'Arnacoeur, 2010)

zdroj: imdb.com
IMDb. (K)lamač srdcí mi byl doporučen, když jsem se ptala na další francouzské komedie, a až někdy ve třetině mi došlo, že jsem to vlastně už viděla. Každopádně jsem se dodívala až konce prostě proto, že to bylo fakt dobré. Vlastně nešlo o nic zvláštního, obyčejnou romantickou komedii, ale dobře natočenou.

Nevím, jak to Francouzi dělají, ale jsou okouzlující, i když nejsou zvlášť pohlední, ale Romain Duris (Alex) je tohoto jevu perfektním příkladem. Vanessu Paradis (Juliette) jsem snad jako herečku zatím neviděla, ale líbila se mi. Překvapil mě tam Andrew Lincoln (Jonathan), ale ráda jsem ho viděla, i když chudák Jonathan moc dobře nedopadl.

Hodně mě bavila Alexova sestra Mélanie (Julie Ferrier) a její manžel Marc (François Damiens), i když byli jen takové pozadí, stejně jako Sophie (Héléna Noguerra), cena útěchy pro Jonathana. Mimochodem, Héléna Noguerra je fakt kus.

(K)lamač srdcí je takový nenáročný slaďák pro všechny.