20. srpna 2016

Radka Třeštíková: Bábovky (2016)

zdroj: megaknihy.cz
Bábovky mi doporučily kolegyně v práci a jelikož jsem zrovna neměla co číst a přišla výplata, šla jsem do toho. S Radkou Třeštíkovou jsem se předtím ještě nesetkala, ale její styl mě docela chytil. Je pravda, že mám radši, když se styl psaní trochu víc artsy-fartsy, ale četlo se mi to dobře, takže si vlastně nestěžuji. Líbilo se mi, jak byly postavy navzájem propojené a díky tomu že se vlastně vyprávěl jeden celistvý příběh, i když se to tak na první pohled netváří. Trochu problém jsem měla až ke konci, kde mi přišlo, že se příběhy a postavy musely proplétat za každou cenu ještě víc, než už byly. Na druhou stranu těžko říct, jestli bych byla radši, aby se tam objevila tuna nových postav, takže možná dobře. Každopádně rozhodně můžu doporučit a na Radku Třeštíkovou se podívám víc.