28. listopadu 2010

Barefoot in the Park (1967)

Six days does not a week make.

zdroj: imdb.com
IMDb. Člověk prostě musí milovat starý Hollywood a hlavně jeho romantické komedie. Zatím jsem toho sice moc neviděla, ale co jsem viděla byl originál sám o sobě, který od devadesátých lidech prostě vidět není.

Tento film je naprostá špička, co se týče prostředí, lehkosti, humoru, romantiky a krásných lidí. Robert Redford (Paul Bratter) byl prostě nádherný chlap s obrovským osobním kouzlem, které pro mě funguje. Jane Fonda (Corie Bratter) pro mě byla v premiéře, ale její Corie byla pro mě něco jako filmová Holly Golightly, naprosto skvělá.

A ke starému New Yorku je prostě zbytečné cokoliv říkat. Bratterovic byt je můj dávný sen (jen bez té díry ve střeše) - no dobře, ne tak dávný, to jen moje touha dostala konkrétní rysy. Zabíjela bych pro takový byt na Manhattanu! Barefoot in the Park je pro mě od teď zkrátka film pro nemoci a deprese.