24. září 2011

The Air I Breathe (2007)

Sometimes the things you can't change end up changing you.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jeden z mála filmů, který jsem si vybrala čistě na základě obsahu. Sama myšlenka se čtyřmi emocemi zhmotněnými v osoby, které se navzájem prolínají a ovlivňují, je výborná. Navíc fakt, že film působí segmentově, ačkoli segmentový není, a je přehledný, je prostě úplně něco pro mě.

Přiznám se, že jsem byla taky zvědavá na Brendana Frasera v pořádné roli - mimo The Mummy jsem ho viděla snad jen v The Last Time - a nebyla jsem zklamaná. Jeho Pleasure byl vůbec moje nejoblíbenější postava. Sarah Michelle Gellar (Trista / Sorrow) mi tu výjimečně nelezla na nervy, a Kevin Bacon (Love) byl jako obvykle skvělý.

Plus bych připsala i Andymu Garciaovi (Fingers), který byl naprosto odpudivý mafián - přesně ten typ, proč se jich bát a proč si s nimi nezačínat. Kolem a kolem byl film prostě výborný, hrozně rychle ale uběhl a vůbec, super.