29. prosince 2012

Tinker Tailor Soldier Spy (2011)

Who can spy on the spies?

zdroj: imdb.com
IMDb. Vlastně ani nevím, co mě přimělo myslet si, že mě bude Tinker Tailor Soldier Spy bavit, nicméně hlavně kvůli tomu obsazení se to nedalo přehlédnout. Bylo to ale pomalé, zmatené, některé věci mi přišly zbytečné a musela jsem zajít na Wikipedii a přečíst si ten obsah, abych se ujistila, že šlo skutečně jen o tu jednu linii, což není pro film nikdy dobrá vizitka.

Colin Firth (Bill Haydon) a Ciarán Hinds (Roy Bland) byli jako vždycky skvělí, stejně tak Mark Strong (Jim Prideaux) a Gary Oldman (George Smiley). Tom Hardy (Ricki Tarr) byl jako vždycky brilantní, byl hot i s tou image, ale zrovna význam jeho postavy jsem tak úplně nepochopila, ale možná jsem prostě jen nedávala dost pozor, jelikož mě to moc nebavilo. Benedict Cumberbatch (Peter Guillam) mě zaujal a Laura Carmichael (Sal) mi skoro unikla.

Jak jsem psala výš, nebavilo mě to a tím pádem byla celková stopáž příliš. Jediné, co se mi (kromě Toma Hardyho) líbilo, byl úplný závěr na La Mer zpívanou Juliem Iglesiasem, který byl opravdu pěkně udělaný a narozdíl od zbytku filmu měl švih. Zbytek nuda.