29. listopadu 2013

Summer in February (2013)

It is a strange feeling having given oneself away so lightly.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na film jsem narazila díky Emily Browning, se kterou jsem hrozně dlouho nic neviděla. Všimla jsem si, že tam hraje i Dan Stevens, do kterého jsem se zamilovala v Downton Abbey a už mi trochu chyběl. Film se mi líbil, jen jsem nečekala, že konec bude až tak drsný.

AJ (Dominic Cooper) si to u mě pohnojil hned na začátku, když recitoval Ravena, a moje averze k němu jen stoupala, absolutní chudinka člověk. U Florence (Emily Browning) jsem si nebyla jistá, jestli ji litovat nebo si přiznat, že si za to může sama. Ale v otázce, jestli si vybrat bezpečí nebo vášeň, bych asi volila stejně. Gilbert (Dan Stevens) byl ten chudák odkázaný na přítele, ale tady se dočkal. Byl to ultimátní sladký romantický hrdina.

Summer in February bylo velmi příjemné překvapení - čekala jsem jen dobovku s příjemným obsazením a dostala pěkný emoční náklad, film mě dostal.