2. prosince 2013

Plush (2013)

In order to create, you have to embrace darkness.

zdroj: imdb.com
IMDb. Když jsem si pouštěla Plush, protože tam hraje Emily Browning, nevěděla jsem, co je to zač, a byla jsem docela příjemně překvapená. Nejdřív jsem podle začátku čekala, že to překombinují, ale nakonec to krásně zapadlo do sebe a fungovalo to. Byla jsem docela napjatá, jak to dopadne, a vůbec, prostě fajn.

Emily Browning (Hayley) mě baví čím dál víc, je fakt talentovaná a tady měla docela dost prostoru. Cam Gigandet (Carter) je prostě kus, nádherně se na něj kouká, a to mi ke štěstí docela stačí. Xavier Samuel (Enzo) si střihl luxusního psychopata, fakt se to povedlo. Dawn Olivieri (Annie) mě zaujala, její postava byla skvělá, bylo mi hrozně líto, jak dopadla.

Prostě jo, film byl příjemné překvapení pro někoho, kdo nečekal nic kromě skvělé Emily Browning. Nemusím to vidět znovu, ale byla to příjemně strávená hodina a půl.