22. prosince 2013

Runner Runner (2013)

When you get beat straight-up, it hurts like hell. When you get hustled, it's a fucking dagger in the eye.

zdroj: imdb.com
IMDb. Od Runner Runner jsem čekala jen výbornou a nádhernou Gemmu Arterton (Rebecca), kterou jsem taky dostala, ale byla jsem celkově překvapená, že mě to chytlo a bavilo mě to. Pořád si nejsem jistá, co s Justinem Timberlakeem (Richie) herecky, ale tahle role mu docela sedla a celkem jsem mu to i věřila. Za to mě ale dostal Ben Affleck (Ivan), kterého nemusím, ovšem záporáka si dal a vysekl ho krásně, fakt pro mě fungoval. A když funguje villain, funguje i zbytek příběhu, většinou.

Prostředí luxusní Costa Ricy bylo super, děj krásně držel pohromadě, fungoval a závěrečné vítězství jsem Richiemu i přála, takže to do sebe zapadlo, jak mělo. Anthony Mackie (Shavers) byl super a David Costabile (Horstein) si chudák fakt zahrál. Jinak k tomu nemám víc co říct. Vyložená pecka, kterou bych si musela ještě čtyřikrát zopakovat, to nebyla, ale byla to příjemně strávená hodina a půl.