28. ledna 2014

Singin' in the Rain (1952)

You've seen one, you've seen them all.

zdroj: imdb.com
IMDb. Singin' in the Rain jsem samozřejmě už kdysi v televizi zahlédla, ale neviděla jsem to celé. Pak jsem se rozhodla podívat se na to znovu po epizodě druhé řady Glee, ale na to taky nedošlo, takže jsem to zapnula až teď v rámci čistky. Když jsem to kdysi viděla po kouscích, bavilo mě to víc, než v celku.

Ocenila jsem, že love story mezi Donem Lockwoodem (Gene Kelly) a Kathy Selden (Debbie Reynolds) byla tak nějak na pozadí a prim hrálo vyšachování Liny Lamont (Jean Hagen), kterou jsem si užívala. Hned po ní mě nejvíc bavil Cosmo Brown (Donald O'Connor) - to se mi stává často, že mě víc baví sidekick než hlavní hrdina.

Hudbu jsem nějak víc neocenila, prostě mi to přišlo na tu éru poměrně slabé, nemůžu si pomoct.