15. ledna 2014

The Pirates! In an Adventure with Scientists! (2012)

It's only impossible if you stop to think about it.

zdroj: imdb.com
IMDb. Netuším, jak je možné, že mi něco loutkového od tvůrců Wallacee & Gromita uniklo, ale je to tak. The Pirates! In an Adventure with Scientists! mi museli být přineseni až pod nos, ale jsem ráda, že jsem ani chvíli neváhala, stálo to za to. Bylo to perfektní, velmi britské, dobře vtipné, se zápletkou nezahrnující klišoidní hon za láskou nebo tak podobně. Prostě super!

Pořád jsem si říkala, odkud je mi Pirate Captain (tedy jeho hlas) povědomý a nakonec jsem zjistila, že je to Hugh Grant. Byl skvělý, hrozně mu prospívá, když mu při hraní neasistuje ten profláklý, do krabice hozený obličej. Imelda Staunton (královna Viktorie) byla luxusní, skěle k té sešpulené puse artikulovala. Charles Darwin (David Tennant) byla skvělá postava a Surprisingly Curvaceous Pirate mě prostě dostávala. Potěšila Salma Hayek (Cutlass Liz). Ovšem nejlepší byla Polly.

Celkově to bylo zase něco nového a bylo to naprosto skvělé. Myslím, že to není naposledy, co jsem to viděla.