5. ledna 2014

About Time (2013)

The real troubles in your life will always be things that never crossed your worried mind.

zdroj: imdb.com
IMDb. Zatraceně Curtisi, udělal jsi to znovu. Znovu jsi mě absolutně dostal, rozbrečel a zvládl jsi něco, co mě skutečně vtáhlo a zaujalo a to se poslední dobou moc často nestává. Z traileru jsem čekala, že to bude nabušená sladká romcom, ale chyba lávky, bylo to krásně emotivní, založené nejen na té romantické poloze filmu, dávalo to smysl, mělo to hloubku a mám tušení, že je to jeden z filmů, na které se podívám víckrát. I když mě to na konci hodně dojalo a důsledky narození třetího dítěte jsem obulela.

Domhnall Gleeson (Tim) byl pro mě dosud neznámý zrzek, ale je to sladký sympaťák a odteď ho mám v hledáčku. Rachel McAdams (Mary) je jako sladká kladná hrdinka skvělá, ale umí roli dodat reálnost a byla opět báječná. Bill Nighy (Timův táta) mě na film natáhl především, už v traileru má nejlepší hlášky (vůbec dialogy jsou nádherné, skvěle napsané) a nezklamal, ten chlap je bůh. Lydia Wilson (Kit Kat) mi byla hrozně povědomá a pak ahoj, Monday! Lindsay Duncan (Timova máma) jsem ani nepoznala, takže už mi asi neleze na nervy. Tom Hollander (Harry) schytal boží roli.

Prostě, skvěle napsaný, promyšlený a vtipný film s geniálními dialogy a krasným humorem, vřele doporučuji.