15. ledna 2014

This Is the End (2013)

The fucker's gots to go!

zdroj: imdb.com
IMDb. Ani vám nevím, proč jsem do toho šla. Patrně proto, že mám ráda, když herci hrají parodované verze sebe samých (viz. Don't Trust the Bitch in Apartment 23 a Episodes) nebo proto, že jsem na tumblru viděla poslední scénu a nedala se tomu nedat šance. A byla to dokonalá hovadina.

Neznám Setha Rogena, Jaye Baruchela, Dannyho McBridea... OK, známí mi byli akorát James Franco, Jonah Hill a Emma Watson. Vím, že se tam mihli ještě Rihanna, Paul Rudd, Jason Segel a Channing Tat-yum (toho si ovšem pamatuju dobře). Prostě, byla to velká magořina, ve které herci ječeli jak malý holky, pletlo se tam pátý přes devátý a já se válela smíchem. Hodně bylo prohuleno, když se tento film točil, ale na odreagování před státnicemi to bylo přesně to pravé.

Nedovedu si představit, že bych se na to dívala ještě někdy jindy než při nějaké kalbě tak po půlnoci, ale je to dobrá hovadina, to zase jo.