8. února 2014

Evita (1996)

How she lived. How she shone. But how soon the lights were gone.

zdroj: imdb.com
IMDb. Muzikál Evita jsem tu měla už nějakou dobu a podezírám The Nanny, že mě vůbec napadlo se na to podívat. No, to a taky jsem měla vždycky ráda Don't Cry for Me Argentina, takže jsem chtěla konečně vidět, kam to patří. Asi jsem se do toho dostatečně nevžila, protože jsem na konci nebrečela, ale hudba byla skvělá, hlavní motivy hrozně chytlavé, a Madonna (Eva Perón) překvapivě dobrá.

Tak úplně jsem nepochopila, kdo nebo co byl Ché (Antonio Banderas), ale dával tomu všemu tak nějak kritický nadhled. Jonathan Pryce (Juan Perón) se mi líbil velmi, fakt mě ta postava brala. Ať to byl kdo chtěl, líbilo se mi, že (aspoň podle filmu) si měl toho, co pro něj Eva udělala, vážit. Opět nevím, nakolik je to celé přesné, ale je mi to jedno.

Kromě Don't Cry for Me Argentina se mi ještě hodně líbilo I'd Be Surprisingly Good for You a High Flying, Adored, ale celkově se motivy hodně opakovaly a hudba byla prostě skvělá. Asi bych to nepotřebovala vidět znovu, ale jsem ráda, že jsem to viděla.