11. února 2014

The Seven Year Itch (1955)

I think it's just elegant to have an imagination.

zdroj: imdb.com
IMDb. Zpětně možná nebylo nejideálnější sáhnout po filmu čistě proto, že to proslavila jedna scéna, ale stejně jsem si chtěla projít filmografii Marilyn Monroe, takže jeden film ze seznamu padl. Podle mě byl silně o ničem, ale to může být jen tím, že nejsem muž středního věku.

Marilyn Monroe hrála svou typickou roli rozkošně naivní a hloupoučké mladé ženy, docela by mě zajímalo, jestli hrála i někdy něco jiného. Každopádně to ovládá skvěle a krásně se na ni koukalo. Tom Ewell (Richard Sherman) skvěle seděl vzhledem k Richardově představivosti, a potěšila "Morticia" Carolyn Jones (slečna Finch).

Už jsem viděla mnohem lepší filmy z 1950s, moc jsem se nebavila, ale aspoň jsem odškrtla položku.