12. února 2014

The Edge of Love (2008)

Don't be lonely.

zdroj: imdb.com
IMDb. The Edge of Love byl jeden z filmů, který se mi tu válí tak dlouho, že jsem kompletně zapomněla, o čem je a proč jsem ho chtěla vidět. Kdybych věděla, že je tam Dylan Thomas, možná bych se na to podívala už před měsícem, ale byla bych zklamaná, protože to o něm moc není. Když jsem to viděla teď, byla jsem nadšená, že šlo o film o ženském přátelství.

Byla smůla, že to, co Veru (Keira Knightley) a Caitlin (Sienna Miller) svedlo dohromady - tedy Dylan Thomas (Matthew Rhys) - je nakonec rozdělilo, ale asi to tak mělo být. Thomas byl mimochodem pěkné hovado, aspoň v tomto filmu, ještě, že mě jeho básně nikdy dvakrát neuchvátily. Cillian Murphy (William Killick) mě hodně potěšil, normálně ho vidívám hrát podivína nebo úchyla, takže tady se mi jako voják s PTSD hodně líbil.

Celkově to byl opravdu povedený příběh a Keira Knightley vypadá v 1940s prostě božsky.