25. srpna 2014

Maleficent (2014)

I had wings once, and they were strong. But they were stolen from me.

zdroj: imdb.com
IMDb. Maleficent jsem musela vidět pro tu chválu všude kolem a protože si myslím, že je Angelina Jolie skvělá herečka. To druhé se potvrdilo, byla famózní, ovšem film jako takový by asi správně zapůsobil snad jen v kině. Grafika a efekty skvělé, ale příběh už jsem viděla na sto podob - je na něm vidět, že by Hollywood asi hodně rád natočil Wicked, ale nemůže.

Elle Fanning (Aurora) byla taková nevýrazná a původně hlavní spící princezna stejně ve filmu hrála tak sté housle. Sharlto Copley (Stefan) byl skvělý, vůbec jsem ho nepoznala, jak mě dostal. Zbytek mě tak nějak ani nezajímal - celkově to byla Angelina Jolie a pak dlouho nic. Konec nepřekvapil ani nedojal.

Celkově sice fajn podívaná, ale tak nějak nedokořeněná.