19. srpna 2014

The Fault in Our Stars (2014)

You gave me a forever within the numbered days.

zdroj: imdb.com
IMDb. Možná to bylo tím, že gifsety z The Fault in Our Stars běhaly všude po internetu a já tak nějak pochopila, jak to končí, možná to bylo tím, že ten konec není nijak prudký a nečekaný, takže mě asi málo zlomil. Tím ale nechci říct, že to byl špatný film a špatný příběh, to vůbec ne, jen jsem čekala, že vypláču potoky slz, a to se nestalo.

Shailene Woodley (Hazel) mě hodně zaujala. Ansel Elgort (Gus) s tím Glee obličejem vysekl překvapivě oduševnělou postavu. Laura Dern (Frannie) a Sam Trammell (Michael) hráli krásný pár, byli to hodně sympatičtí rodiče. Willem Dafoe (Van Houten) hrál svého typického úchyla, ale Lotte Verbeek (Lidewij) v moderním oblečení pro mě byla příjemná změna.

Hodně se mi líbila ta knížka uvnitř příběhu, která končila v polovině věty. Sakra, proč mě to nenapadlo? Každopádně jsou The Fault in Our Stars příjemně strávené dvě hodiny, i když jsem čekala větší emocionální pecku.