5. března 2015

Django Unchained (2012)

You silver tongued devil, you.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Django Unchained jsem se docela i těšila, ale ve finále jsem byla trochu zklamaná. Film jsem předtím neviděla, ale měla jsem celou tu dobu pocit, že už jsem to viděla několikrát. Což je asi pravda, ten příběh nebyl zase tak revoluční, ale to mi normálně nevadí, když je to originálně pojaté. Ale přišlo mi smutné, že se ten Tarantino v tom omezil jen na tuny kulek a nic dalšího.

Co bylo opět naprosto bezchybné bylo obsazení. Jamie Foxx (Django) byl sympatický hrdina a uměl takové to drcení hlášek s vážnou tváří, to miluju. Christoph Waltz (dr. King Schultz) měl perfektní roli, Schultz mě fakt bavil a zklamalo mě, že to nepřežil. Leonardo DiCaprio (Calvin Candie) si zahrál luxusní svini a Samuel L. Jackson (Stephen) byl ještě luxusnější, hned jsem ho nepoznala. Ale bylo z něj dobře nablití, takový Oreo. Potěšil i James Remar (Butch Pooch / Ace Speck).

Nemůžu říct, že jsem se vůbec nebavila, ale byla jsem trochu zklamaná a víckrát to asi vidět nepotřebuji.