14. března 2015

Gayle Forman: If I Stay (2009)

zdroj: megaknihy.cz
Přečteno především proto, že jsem to dostala k dispozici a chtěla jsem se podívat na film. Kdybych si předem zjistila, že jde o dívčí román, patrně jsem si šetřila zklamání. Čistě žánrově to bylo přepálené a předvídatelné, na konci mě nečekalo žádné velké překvapení (z části i proto, že na zadním přebalu byla reklama na pokračování s názvem Where She Went, který víceméně prozradil vše), u pár momentů jsem musela protáčet oči. Hodně mě to zklamalo, protože ten námět sám o sobě byl hodně zajímavý a zpracovat to vážně a pro dospělé publikum, mohla to být pecka. Každopádně nevím, jestli se mi teď chce vidět ten film. Je to škoda, ale hlavně moje chyba. Příště si zkontroluji žánr. (Ale i tak si trochu myslím, že to šlo udělat líp i jako ten dívčí román.)