14. března 2015

The Voices (2014)

Just because you have thoughts doesn't mean you have to act on them.

zdroj: imdb.com
IMDb. The Voices podle traileru vypadalo jako pořádná černá sranda, ale při bližším ohledání šlo spíš o masakr s prvky bizarní komedie. Každopádně jsem se ale skvěle bavila od začátku do konce, film mě vtáhl a na konci mi bylo Jerryho (Ryan Reynolds) fakt líto. No a Sing a Happy Song byla pecka na závěr.

Ryan Reynolds mi jako herec nikdy zvlášť neučaroval, ale tady mě příjemně překvapil. Gemma Arterton (Fiona) byla opět skvělá a vypadá božsky i jen jako mrtvá hlava. Anna Kendrick (Lisa) byla taky fajn, docela ji začínám mít v oblibě. A Bosco byl prostě nádherný pes. Plus, ten film potvrzuje mou teorii, že kočky jsou svině.

Jako obvykle, když se mi film opravdu líbil, většinou nemám moc co napsat. The Voices bylo přesně ten případ a úplně potvrzuje, že na originálním zpracování extrémně záleží.