15. května 2015

Nedotknutelní (Intouchables, 2011)

Kdo se nehejbe, nemlsá.

zdroj: imdb.com
IMDb. Trvalo mi věky, než jsem po stech doporučení konečně viděla Nedotknutelné a hořce jsem litovala, že jsem to neviděla už dávno. Upřímně jsem se zasmála, chemie mezi Philippem (François Cluzet) a Drissem (Omar Sy) prostě fungovala a hrozně se mi líbilo, jak film ukazoval, že mnohdy není potřeba chodit kolem neštěstí po špičkách, ale naopak jednat s postiženým člověkem jako se stále stejnou, plnohodnotnou lidskou bytostí.

I ostatní postavy byly super - Yvonne (Anne Le Ny) měla perfektní temperament a Magalie (Audrey Fleurot) byla nádherná ženská, navíc uměla Drisse hezky usadit. Po většinu filmu mě moc nebavila linie s Drissovou rodinou, ale na konci mě docela štvalo, že to nijak nerozsekli a aspoň nenaznačili, jak si teď vedou.

Každopádně film je to úplně skvělý a rozhodně si ho hodlám zopakovat.