28. července 2015

Inside Out (2015)

Do you ever look at someone and wonder, "What is going on inside their head?"

zdroj: imdb.com
IMDb. Jít na Inside Out nebyl můj nápad, samotnou mě to zase tak nezaujalo, ale když se šlo, tak jsem šla taky, a jsem za to ráda. Nebylo to zvlášť objevné, pointa byla celkem jasná od začátku, ale nápad byl skvělý, dobře zpracovaný a bavila jsem se od začátku do konce.

Joy (Amy Poehler) perfektně vystihovala emoci, kterou zastupovala; Sadness (Phyllis Smith) byla rozhodně moje nejoblíbenější emoce, bavila mě nejvíc; Anger (Lewis Black) byl podle mě nejvíc vystižený podobou; Disgust (Mindy Kaling) měla úžasnou attitude; a Fear (Bill Hader) ve mně tak nějak nezanechal žádnou emoci.

Původně jsem se bála, že to bude hodně přecpané, že budeme sledovat emoce v hlavách jak Riley (Kaitlyn Dias), tak jejích rodičů (Diane Lane, Kyle MacLachlan), ale naštěstí se to soustředilo (až na jeden skeč) jen na Riley. Trochu mě mrzelo, že tam přece jen musela být ta obligátní ztráta, Bing Bong (Richard Kind) mě zasáhl víc, než bylo nutné, ale zážitek mi to zase nezkazilo. Inside Out můžu milovníkům animáků jen doporučit.