7. listopadu 2015

June Hampson: Trust Nobody (2008)

zdroj: amazon.co.uk
Další úlovek z Levných knih. Tentokrát jsem měla extrémní štěstí, že jsem skutečně narazila na první díl ze (šestidílné) série a nezačala jsem odprostřed, protože mě to fakt chytilo. Hrozně se mi líbilo, že June Hampson používala mluvenou angličtinu, ale zároveň je mi jasné, že to trochu tlumila, aby se to dalo číst, takže prostě dobře vylazené. Co se týče příběhu, ke konci mi přišlo, že to bylo už hodně uspěchané a dalo se čekat, že Eddie se konce knížky nedožije (a upřímně, nikdo mu to asi ani nepřál, bez ohledu na to, jak moc Daisy miloval), ale celá linie s Kennym mě hodně překvapila. Vytkla bych, že je jeho smrtí se June Hampson pěkně zbavila překážky, ale bylo to tak lahodně kruté, že i kdyby Eddie neumřel, tak bych to odpustila. Celkově mě to fakt zaujalo a doufám, že se mi podaří za rozumný peníz dostat k dalším pěti dílům.