9. listopadu 2015

Kristina Ohlsson: Sedmikrásky (Tusenskönor, 2010)

zdroj: megaknihy.cz
Po Nechtěných jsem upřímně nečekala, že by mě Kristina Ohlsson mohla skutečně strhnout, ale Sedmikrásky mě opravdu hodně zaujaly. Možná proto, že tentokrát se nikdo nesnažil navíc vysvětlit další tajemnou postavu, ale ten důvod vražd a úmrtí se vyprávěl spolu s hlavním příběhem a skutečně hodně dobře. Chvílemi jsem se nechala nachytat k úplně jinému závěru, než co se ukázalo pravdou, a mám fakt ráda, když se tohle knížce povede. Překvapilo mě, že se autorka nebojí být ke svým postavám krutá, a že jsem se k nim po první knížce docela ráda vracela. Pořád mi ale trochu vadilo, že autorka hodně popisovala a málo nechávala čtenáře se vcítit, ale mám takový pocit, že se to s dalšími díly zlepší a budu se na to těšit.