5. října 2015

Kristina Ohlsson: Nechtění (Askungar, 2009)

zdroj: megaknihy.cz
Ve své honbě za severskými detektivkami jsem narazila na Nechtění a jelikož se jako další hodlám honit za ženskými autorkami, měla ta knížka hned dva body. Protože mám obvykle víc štěstí než rozumu, sáhla jsem náhodně po prvním díle v sérii. Nebyla jsem úplně nadšená z toho, že autorka sestavila speciální vyšetřovací tým a že často oznamovala, co si postavy myslí a co si kdo myslí o nich místo, abych nechala na jejich jednání to čtenáři ukázat, a úplný konec mi moc neseděl do profilu vraha, ale kromě toho mi to přišlo jako celkem povedený román se zajímavým případem. Nechytlo mě to natolik, abych si i další díly kupovala, ale rozhodně po nich zapátrám v knihovně a pevně doufám, že se autorka vypsala, rozhodně v sobě něco má.