20. února 2016

Unexpected (2015)

As much as I wish it weren't true, it's a sacrifice either way.

zdroj: imdb.com
IMDb. Unexpected mě zaujalo především trailerem, který se tvářil mile, střízlivě a jako komorní drama, a přesně takový ten film byl. Navíc mám hodně ráda Cobie Smulders (Sam), takže vlastně ani nebylo co řešit. Film dodal přesně to, co sliboval trailer, nezklamal a potěšil.

Krásně ukázal, že ne každá ženská je automaticky psychopaticky šťastná, když zjistí, že je v tom; že jsou tam pochybnosti, panika, strach, a spousta věcí, která se prostě musí pořešit, než se na svět přivede nový život. A že to existuje nezávisle na věku ženy nebo její situaci, a nic z toho neznamená, že je to dítě nechtěné nebo nebude milované. Jenom je prostě neočekávané.

Jak už jsem psala, Cobie Smulders mám hodně ráda, je fakt dobrá herečka, a její Sam mi byla hodně sympatická. Stejně tak Gail Bean (Jasmine), která hrála opačnou stranu mince. Její Jasmine mi přišla neuvěřitelně statečná. Elizabeth McGovern (Carolyn) se objevila v úplně jiné roli, než ji znám, a zase byla skvělá.

Unexpected můžu jenom doporučit. Skoro by člověk až nevěřil, že je to americké.