31. března 2016

Modré stíny (2016)


1/4 - 2/4 - 3/4 - 4/4

zdroj: csfd.cz
Ceskatelevize.cz | Zatímco Případ pro exorcistu se mi líbil hodně, Modré stíny mě hrozně zklamaly. Nemám ráda, když se běžné lidské motivy přerodí v tyhle velké (snad i dokonce vládní) konspirace, které vlastně ani nemají tvář. Lidský příběh je to, z čeho Detektivové od Nejsvětější Trojice těží nejvíc a tady mi to prostě chybělo.

Výrová (Klára Melíšková) je pořád super, Vitoušův (Miroslav Krobot) příběh nepřekvapil, Mráz (Stanislav Majer) je můj hrdina a zatímco v Případu pro exorcistu mě Horová (Tereza Voříšková) jen nebavila, tady mi silně lezla na nervy a ten její profesor (Martin Pechlát) s ní. Kubík (Marek Dastlík) se mi začíná hodně líbit a potěšil mě Jiří Lábus.

Víc k tomu nemám co říct, doufám že bude další (ještě se nechci loučit s Mrázem) a že bude lepší.