9. dubna 2016

Grimsby (2016)

I’ve lost you once, I won’t lose you again.

zdroj: imdb.com
IMDb. Grimsby jsem původně objevila tady a chvíli jsem byla přesvědčená, že jde o falešný trailer. Když jsem zjistila, že ten film skutečně existuje, musela jsem ho vidět. A nebyla jsem zklamaná - pár scén tradičně za hranou, pár opravdu trapných vtípků, ale jinak Sacha Baron Cohen v nejlepší formě. Grimsby stejně jako The Dictator postrádá ten element přímého kontaktu s publikem, ale stejně jako The Dictator mě upřímně pobavil.

Sacha Baron Cohen (Norman Butcher) jde naplno do každé své role a Nobby nebyl výjimkou. Jeho pivní pupek, věčně lezoucí zadek a nazouváky bavily snad víc než vousy a tupý výraz. Mark Strong (Sebastian Graves) byl opět naprosto luxusní. Projít tím vším s vážnou tváří a výkonem hodným dramatického filmu chce pořádnou dávku disciplíny. Navíc to tělo - oh, to tělo. Rebel Wilson (Dawn Grobham) je úžasná vždycky, hlavně kdy dělá "Sharon Stallone"; Penélope Cruz (Rhonda George) záporačka slušela; Isla Fisher (Jodie Figgs) byla rozkošná; Gabourey Sidibe (Banu) se ani teď nevzdala svého resting bitch face; a Sam Hazeldine (Chilcott) je hot.

Celkově je naprosto bezpředmětné, aby se na Grimsby díval někdo, koho neoslovil ani jeden z filmů Sachy Barona Cohena, ale pro ten zbytek je to skvělá oddychovka, kterou jsem prosmála od začátku do konce (byť se mi chvílemi zvedal žaludek).