9. dubna 2016

The Skeleton Twins (2014)

Fucking people.

zdroj: imdb.com
IMDb. The Skeleton Twins mě přilákalo především obsazením, oba hlavní představitele prakticky zbožňuji. Nešla jsem do toho s velkým očekáváním a byla jsem hodně příjemně překvapená. The Skeleton Twins je naprosto brilantní drama, které - ač se soustředí na vztah mezi dvěma sourozenci - mnohem víc řeší lidskou identitu, ten tlak někým být, něčeho dosáhnout, nést za něco zodpovědnost... A dělá to sakra dobře.

Bill Hader (Milo Dean) je prostě geniální a zahraje opravdu úplně všeho. Tápající a slepě kolem sebe mlátící Milo byl super, protože je v úplně každém z nás. Kristen Wiig (Maggie Dean) je moje bohyně, už dlouho o tom není pochyb, a The Skeleton Twins to jen naprosto potvrdilo. Luke Wilson (Lance) bývá spíš takový slaďák, jako everyman mě překvapil, ale příjemně; a Kathleen Rose Perkins (Carlie) je vždycky skvělá, škoda že tam byla tak málo.

The Skeleton Twins je jedno z těch nenápadných dramat, které v člověku uhodí hřebíček přesně na hlavičku, a můžu ho upřímně doporučit.