9. dubna 2016

Black Sails: Season 3

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______

I have survived starvation, a tempest, pirate hunters, jealous captains, mutinous crews, angry lords, a queen, a king, and the goddamn British navy. So to whatever extent you may be concerned that you will have no choice but to be my end, I wouldn't worry too much.


3.01 XIX. - 3.02 XX. - 3.03 XXI. - 3.04 XXII. - 3.05 XXIII. - 3.06 XXIV. - 3.07 XXV. - 3.08 XXVI. - 3.09 XXVII. - 3.10 XXVIII.

zdroj: imdb.com
Na třetí řadu Black Sails jsem se těšila jako na Ježíška a Ježíšek nezklamal. Je to jeden z nejsilnějších seriálů, které sleduji, protože když došlo na smrt postavy, kterou jsem ani trochu neměla ráda a neustále mě srala - Charles Vane (Zach McGowan) - byla jsem z ní naprosto v šoku a chvíli nechápala, co se vlastně stalo. Úplně mi neseděla rozmělněnost děje mezi Nassau a ostrov Scottova (Hakeem Kae-Kazim) kmene a čekala jsem, že Teach (Ray Stevenson) bude mít mnohem víc prostoru, ale série gradovala úplně nádherně a ve finále jsem skoro nedýchala. Doufám, že bude čtvrtá řada, protože to zraje jako víno.

Flint (Toby Stephens) a Eleanor (Hannah New) jsou pořád moje oblíbené postavy, byť tentokrát stáli na opačné straně barikády a jejich strany si šli pěkně po krku. Flintova ztrápenost nad smrtí Mirandy (Louise Barnes) a problém se zachováním Thomasova (Rupert Penry-Jones) odkazu z něj dělali trochu zachmuřeného hrdinu, ale nakonec byl zase tím starým dobrým psychopatem, kterého známe a milujeme. Eleanor se obrátila proti všem, co znala, aby se zachránila, a znovu povstala, a kvůli tomu ji musím milovat. Letos jsem si dost oblíbila i Anne Bonny (Clara Paget) a dokonce i Jacka Rackhama (Toby Schmitz), ani John Silver (Luke Arnold) už mě tak nerozčiluje - když teď za něco bojuje, je dokonce i zajímavý.

Jak jsem psala výš (a dřív) - Vanea jsem nikdy neměla ráda, ale musím uznat, že byl BAMF. Max (Jessica Parker Kennedy) mě nebaví už hodně dlouho, když se vždycky ze všeho vylíže, přestává to být napínavé. Billy Bones (Tom Hopper) je epizodu od epizody protivnější. Chápu ho, má důvod Flinta nenávidět, ale jako Flintův fanda #1 ho nemůžu mít ráda. Postava Woodese Rogerse (Luke Roberts) měla mnohem větší potenciál, ale byla taková nemastná, neslaná, nakonec vlastně jen loutka v rukou Eleanor. Je to škoda. Hodně se mi ale líbila Madi (Zethu Dlomo) a její kontrast se Silverem. Potěšila Anna-Louise Plowman (paní Hudson), kterou jsem naposledy viděla ve Stargate SG-1.

Myslím, že nejdůležitější události sezóny bylo zakopání pokladu, o kterém ví jen Flint a Silver, a jejich uvědomění, že jednou budou patrně stát proti sobě a nebude to tak dlouho trvat. Silver má za sebou Billyho a zbytek crew, Flint jenom svoje šílenství, a všichni mají proti sobě Eleanor a Británii. Konec byl extrémně napínavý, přestože nikdo nezůstal ve vyloženě smrtelném nebezpečí, a já se hrozně těším na další řadu.