9. dubna 2016

Sleepy Hollow: Season 3

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______


3.01 I, Witness - 3.02 Whispers in the Dark - 3.03 Blood and Fear - 3.04 The Sisters Mills - 3.05 Dead Men Tell No Tales - 3.06 This Red Lady from Caribee - 3.07 The Art of War - 3.08 Novus Ordo Seclorum - 3.09 One Life - 3.10 Incident at Stone Manor - 3.11 Kindred Spirits - 3.12 Sins of the Father - 3.13 Dark Mirror - 3.14 Into the Wild - 3.15 Incommunicado - 3.16 Dawn's Early Light - 3.17 Delaware - 3.18 Ragnarok

zdroj: imdb.com
Na třetí řadu Sleepy Hollow jsem se opravdu těšila a doufala jsem ve velké věci. Katrina (Katia Winter) a Henry (John Noble) byli pryč a seriál mohl začít s čistým štítem. Vybrali si k tomu Pandoru (Shannyn Sossamon) a později jejího manžela (Peter Mensah) a celkově se mi tato linie sezóny líbila, musím říct.

Ichabod (Tom Mison) a Abbie (Nicole Beharie) byli jako vždycky super, zvlášť i dohromady. Jenny (Lyndie Greenwood) mám ráda čím dál víc a s Joeem Corbinem (Zach Appelman) byli super. Mrzí mě, že Joe musel umřít, a ještě víc mě mrzí, že jeho smrt prakticky úplně zanikla díl na to. Daniel Reynolds (Lance Gross) byl nezajímavý a obešla bych se bez něj. K Foster (Jessica Camacho) jsem si chvíli hledala cestu, ale povedlo se. Zoe (Maya Kazan) mě nebavila, ještě že se nakonec moc nezdržela. Betsy Ross (Nikki Reed) jsem upřímně nenáviděla - všechno uměla, všechno věděla, všude byla dvakrát a na Měsíci dokonce třikrát... Celou sezónu jsem se bála, že bude přenesená do přítomnosti, naštěstí se to nestalo.

Přišlo mi, že se sezóna cíleně pohybovala k finále bez toho, aby byla nějak zbytečně rozdrobená, přesto jsem ale chvílemi nevěděla, k čemu se snaží dostat. Konečně jsem to pochopila ve finále a byť jsem si to stihla vyspoilerovat dopředu, stejně mi to zlomilo srdce. Nedovedu si představit Sleepy Hollow bez Abbie. Brečela jsem jak želva a smutek z toho, že definitivně zemřela, přehlušil i smutek z toho, že Joeova smrt tak zapadla. Navíc se mi nelíbil úplný konec - nechci tam nějakou tajnou vládní organizaci, to vždycky smrdí průserem.

Crossover s Bones byl zajímavý: Bones jsem nikdy nesledovala, ale líbilo se mi, že tak nějak zachovali skeptický ráz daného seriálu i nadpřirozeno Sleepy Hollow (byť už fakt, že existují ve stejné realitě, to tak nějak maže) a že se obě epizody daly sledovat zvlášť. Jsem zvědavá na čtvrtou řadu, jestli bude, ale půjdu do ní čistě ze zvědavosti. Srdce už v tom nebude.