1. března 2015

Sleepy Hollow: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______


2.01 This Is War - 2.02 The Kindred - 2.03 Root of All Evil - 2.04 Go Where I Send Thee... - 2.05 The Weeping Lady - 2.06 And the Abyss Gazes Back - 2.07 Deliverance - 2.08 Heartless - 2.09 Mama - 2.10 Magnum Opus - 2.11 The Akeda - 2.12 Paradise Lost - 2.13 Pittura Infamante - 2.14 Kali Yuga - 2.15 Spellcaster - 2.16 What Lies Beneath - 2.17 Awakening - 2.18 Tempus Fugit

zdroj: imdb.com
Původně jsem nebyla moc nadšená, že druhá sezóna dostala osmnáct dílů oproti prvním třinácti a taky se to negativně projevilo na kvalitě. Druhá polovina druhé řady neměla žádnou jednotnou zápletku a něčím, co to připomínalo, se vytasili až na konci, takže to bylo lehce uspěchané. Některé postavy prostě neměly jasný příběh - jako chudák Frank Irving (Orlando Jones) - některé přibyly a celkem zbytečně - jako Nick Hawley (Matt Barr) - a u některých jsem věřila, že budou mít víc prostoru a neměly - jako Jenny (Lyndie Greenwood). A hlavně, seriál spadl do procedurálu, což byla škoda.

Co se týče první poloviny a porážky Molocha, neměla jsem co vytknout. Katrina (Katia Winter) byla aspoň trochu užitečná a uklizená u Abrahama (Neil Jackson) nenadělala moc škody a Abbie (Nicole Beharie) a Ichabod (Tom Mison) se teamovali krásně. The Akeda to všechno ukončilo - sice konečně dokončila zápletku s Molochem, což je dobře, ale zároveň tím vzala seriálu směr.

Katrina mě začala nehorázně sejřit - cpala se mezi Abbie a Ichaboda, a ačkoliv zase nejsem takový Ichabbie shipper, aby mi to nutně vadilo z tohoto hlediska, dynamika seriálu je založená právě na jejich teamování a to prostě moc nefungovalo, například Pittura Infamante byla z tohoto hlediska poměrně nešťastná. Podobný problém jsem měla s Henrym (John Noble) po porážce Molocha - měli ho dodělat spolu s Molochem a ne ho vracet takhle nakonec. I když ta zápletka byla dobrá - a vyústila ve smrt Katriny, za což jí vždycky budu neskonale vděčná - příliš dlouho se na ni čekalo.

I přesto, že byla poměrně nevyvážená a měla slabší momenty, měla řada i hodně dobré uzavřené epizody. Například Go Where I Send Thee..., které mělo hodně drsnou zápletku; The Weeping Lady, protože mám slabost pro zhrzené ženy; Mama, protože na tu zápletku s holkama a jejich mámou jsem čekala dlouho; Kali Yuga, i když byla centrovaná na Hawleyho; Awakening a Tempus Fugit, protože ta finální Henry & Katrina zápletka mi přišla povedená, i když uspěchaná, jak jsem psala výš.

Druhá řada měla taky guest stars, které mě potěšily: Aunjanue Ellis (Lori Mills, Mama), Michelle Trachtenberg (Abigail Adams, Pittura Infamante) a Jaime Murray (Carmilla Pines, Kali Yuga). Celkově mě pořád Sleepy Hollow baví a patří k tomu lepšímu, co se v současnosti vysílá. Na konci řady si to pěkně restarovali, takže doufám, že dostanou třetí.