7. května 2016

Save the Date (2012)

It makes me think that aspirations are just totally overrated.

zdroj: imdb.com
IMDb. K Save the Date jsem se napřed dostala přes Alison Brie (Beth), kterou začínám pomaloučku zbožňovat. Když jsem viděla, že ve filmu hraje i Lizzy Caplan (Sarah), už nebylo co řešit. Nakonec to zase nebyla taková pecka - bavilo mě to až do konce, to je pravda, ale zpětně to byla vlastně úplně obyčejná zápletka o vztahu dvou sester, z nichž jedna se vdává a druhá ne.

Výše zmíněná Lizzy Caplan je vždycky naprosto úžasná a tento film nebyl výjimkou. Mohla bych se na její mimiku dívat donekonečna. Alison Brie je taktéž prostě úžasná - člověk má pocit, že by vlastně měla být otravná, ale místo toho je skvělá. Holkám to spolu šlo, věřila jsem jim to všechno. Andrew (Martin Starr) a Kevin (Geoffrey Arend) mě moc nebavili, ale Jonathan (Mark Webber) se mi líbil hodně, byl extrémně sladký.

Celkově je to příjemná oddechovka na jedno odpoledne, ale asi to není film, který bych nutně musela vidět znovu.