1. května 2016

The Overnight (2015)

You don't have to do anything you don't want to.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na The Overnight mě nalákal trailer a Taylor Schilling (Emily) v hlavní roli, ale pak jsem s vědomím, že to bude trochu pikantní, čekala na správnou chvíli. Ta konečně nastala minulý týden a musím říct, že je to povedená věc. Chvílemi naprosto neuvěřitelně vtipná, chvílemi se člověk trochu stydí za postavy, ale to jen ukazuje na to, že je to skutečně živoucí a na moc si to nehraje.

Adam Scott (Alex) mě začíná docela dost bavit a s Alexem jsem musela soucítit. Být se svou nedostatečností konfrontovaný takhle drsně a při takové noci je docela síla. Úžasná Taylor Schilling s ním měla skvělou chemii, takže mi jako manželský pár opravdu fungovali. Nevím, jestli měl Jason Schwartzman (Kurt) nějakou protézu, ale jestli neměl, tak gratuluji. Judith Godrèche (Charlotte) je nádherná ženská, ten podpovrchový žal hrála krásně.

Celkově můžu The Overnight doporučit. Je to trochu lechtivé, ale ne nijak afektovaným způsobem, a rozhodně to stojí za to.