3. září 2016

Sex&Drugs&Rock&Roll: Season 1 & 2


Season 1
1.01 Don't Wanna Die Anonymous - 1.02 Clean Rockin' Daddy - 1.03 Lust for Life - 1.04 What You Like Is in the Limo - 1.05 Doctor Doctor - 1.06 Tattoo You - 1.07 Supercalifragilisticjuliefriggingandrews - 1.08 Hard Out Here for a Pimp - 1.09 Take My Picture by the Pool - 1.10 Because We're Legion

zdroj: imdb.com
Sex&Drugs&Rock&Roll jsem začala prakticky jen z absolutní nudy, že jsem v letní sezóně neměla moc co sledovat. První epizoda mě relativně zaujala, pak to trošku pokulhávalo, ale kolem čtvrté epizody jsem se znovu chytila. Pak nějaký chytrák pustil na internet s šestou epizodou i celý zbytek, takže samozřejmě, že jsem to sjela celé, a bavila jsem se od začátku do konce. Celkově to chce nechat tomu chvilku na rozjezd, ale pak je Sex&Drugs&Rock&Roll dost povedená novinka.

Denis Leary (Johnny Rock) je výborná vysloužilá smažka a je dobře, že si to tak dává, protože většina zápletek je právě o tom, jak se v tom Johnny plácá. Elizabeth Gillies (Gigi) je nádherná ženská s nádherným hlasem a Gigi mě prostě baví, úplně nejvíc v interakcích s Johnnym. John Corbett (Flash) mě hodně potěšil - už to dávno není žádný Aidan, ale namachrovaný oportunistický Flash mu skvěle sedne. Moje nejoblíbenější postava je ale asi Ava (Elaine Hendrix), ani nevím proč. Asi že je prostě dokonalá.

Bam Bam (Robert Kelly) a Rehab (John Ales) mě začali bavit až v druhé půlce sezóny a nejvíc mě rozsekali v úžasné epizodě Supercalifragilisticjuliefriggingandrews. Potěšily Joan Jett (Lust for Life) a Kelly Bishop (Elizabeth, Supercalifragilisticjuliefriggingandrews), která byla naprosto luxusní. Upřímně doufám, že bude druhá sezóna, fakt jsem si to zamilovala.

Season 2
2.01 All That Glitters is Gold - 2.02 Rebel Rebel - 2.03 Cool for the Summer - 2.04 Bad Blood - 2.05 And She Was - 2.07 Tramps Like Us - 2.08 Ghosts of Skibbereen - 2.09 Rolling in the Deep - 2.10 Bang Bang

zdroj: imdb.com
Jak jsem tuším zmiňovala už u první řady, Sex&Drugs&Rock&Roll je jeden z těch seriálů, které prostě fungují líp, když máte k dispozici všechny epizody najednou a sjíždíte je po hrstech. Epizodou po týdnu to občas ztrácí drive, takže jsem se ne úplně vždycky těšila na další kus. Dost dělalo taky to, že celá záležitost s Avou (Elaine Hendrix) a Flashem (John Corbett) mě štvala. Chápu, že Sex&Drugs&Rock&Roll je morálně trochu někde jinde, ale provést tohle a ještě u toho mít ten "holier–than–thou" postoj, to bylo myslím dost i na ně.

Jako vždycky byla moje největší hvězda Gigi (Elizabeth Gillies). Mám ji prostě ráda, Elizabeth Gillies má úžasný hlas a celkově je fakt nádherná. Bavil mě Gigiin románek s Davvy (Rebecca Naomi Jones), ale to bohužel rychle vyšumělo. Flash je pořád kus, ale tuhle sezónu mě víceméně jen rozčiloval. Avu jsem milovala a chápala jsem její touhu konečně něco dokázat, dokonce i její vztek na Johnnyho (Denis Leary) a jeho ego, ale pak to tak nějak vzala ze špatného konce a nakonec to pro ni úplně dobře nedopadlo. Jsem zvědavá, jak tohle bude pokračovat.

Nebyla jsem si jistá, jak to vidím s Johnnym a Cat (Callie Thorne). Je pravda, že Cat umí maximálně manipulovat, na druhou stranu nedělá nic, co by Gigi vyloženě škodilo, a zbytek jsou lidi, kteří si o to tak trochu říkali. Jako Bam Bam (Bobby Kelly) a Rehab (John Ales), kteří trávili většinu času dramatem a handrkováním mimo kapelu, načež to tahali i do ní. Zatímco v první řadě mě jejich zápletka bavila, teď byla jenom otravná.

Sezóna končila trochu rozloženě, takže jsem zvědavá na další řadu - jestli bude.

EDIT 10/09/2016: Nebude.