1. ledna 2017

Nauč mě milovat (2010)

zdroj: knihcentrum.cz
Po povídkové sbírce Nauč mě milovat jsem sáhla především kvůli Petře Soukupové; její povídka Hubert se mi taky líbila pravděpodobně asi nejvíc. Sám s chlebíčkama Ireny Hejdové bylo v těsném závěsu čistě pro střídmost a neromantičnost, s jakou to bylo napsané. Samej pes Ireny Douskové mi přišlo dost bez chuti a bez zápachu. Nauč mě milovat Jaroslava Rudiše se mi skoro vůbec nelíbilo. Promlčené věci Martina Reinera se mi líbilo a ani neumím pořádně ukázat prstem na to proč. Muž. Muž. Muž. Muž. Muž. Muž. Muž. Daniely Fischerové se mi nelíbil vůbec, přišel mi hrozně přepálené a nepravděpodobné. Ne ta změna pohlaví, ale všechno potom. Mléko s medem Jana Němce bylo překvapivě dlouhé a přišlo mi překvapivě bez pointy. Ze strachu Vesny Tvrtković mi přišlo trochu naivní umění, ale chápu, o čem ten příběh byl. Celkově si ale myslím, že to byla dobrá sbírka a že si tam něco najde úplně každý.