13. května 2017

Barbara Nesvadbová: Laskonky (2016)

zdroj: superknihy.cz
Vzhledem k tomu, že jsem nedávno přečetla Borůvky a Pralinky a tu poslední hodně blízko Laskonkám, dojmy z knížek mi vzhledem k jejich podobnosti trochu splývaly. Pokud mě ale jedna z nich příjemně zaujala, byla to rozhodně tato poslední. Přišlo mi, že poměrově v tom bylo mnohem víc krátších povídek než fejetonů, a i kdyby se mi toto jenom zdálo, ty povídky, které tam byly, se mi hodně líbily. Byla bych ráda, kdyby Barbara Nesvadbová napsala čistě povídkovou sbírku, ale než - jestli - se tak stane, budu ráda za ty kousky beletrie v záplavě fejetonů, protože se mi její styl prostě hodně líbí. Z této sbírky bych vypíchla Dita: Poslední rok mé lásky, Monika a Renata: Nebyl to dobrý plán, navíc se mi fakt líbily ilustrace a grafická úprava. Kdybych si nějakou z těch knížek, co tahám z knihovny, měla pořídit do sbírky, bude to tato.