19. srpna 2017

Apollo Gauntlet (2017)

You know, when he knew what he was doing, he was an effective hero... which did happen occasionally.


Apollo Gauntlet - Origin - Eros - Lunacy - Dinner Party - Demon - Bellenus Blade

zdroj: imdb.com
IMDb. Jelikož mám ráda "dospělácké animáky", neunikl mi ani Apollo Gauntlet. Nízkorozpočtovka s desetiminutovými epizodami nebyla úplně to, co jsem čekala, ale bavilo mě to dost na to, abych to dokoukala celé (ne, že by to zase zabralo tolik času). Mělo to dobrou atmosféru, hlavní hrdina byl superhrdina, ale vlastně to byl normální týpek, a retroanimace byla super.

Jak jsem psala výš, Paul Cassidy / Apollo Gauntlet (Myles Langlois) nebyl úplně stereotypní hrdina, a byť vždycky všechno zachránil, člověk by to občas ani nečekal. Daphne (Kelsy Abbott) nakonec rozpracovali z dámy v ohrožení docela hezky, byť ji z největší části stále definovaly Apollovy city. Apollova družina byla super, ale trochu mi chyběl záporák, který by se dal brát vážně.

Celkově ale míním, že se to milovníkům animáků dá doporučit - dohromady to celé má tak hodinu, která je podle mě docela příjemné strávená.