4. února 2018

Split (2016)

You are different from the rest. Your heart is pure! Rejoice! The broken are the more evolved.

zdroj: imdb.com
IMDb. O Split jsem slyšela úplné legendy, takže jsem si to nakonec pustila k úklidu. Málokdy se stane, že mi někdo něco vychválí do nebes a pak mě ten film nezklame. Trochu si myslím, že tohle byl ten případ. Ten film je řemeslně velmi dobrý, James McAvoy tam odvádí neuvěřitelnou práci, dějově mě chytil, byla jsem napjatá a držel mě až do konce, ale do druhého dne jsem zapomněla, že jsem se na to podívala. Vůbec nic to ve mně nenechalo.

Jak jsem psala výš, James McAvoy tam předváděl něco neuvěřitelného - především jako Patricia a hlavně Hedwig. Anya Taylor-Joy (Casey Cooke) hrála prakticky jedinou postavu, se kterou jsem soucítila. To, co o jejím životě vyplouvalo na povrch během filmu, bylo snad horší, než co se jí dělo v tom podzemí, a nejkrutější bylo, že se z jednoho pekla vrací do druhého. Doktorka Fletcher (Betty Buckley) mě na konci vytočila - její ctižádost stála život nejen ji, ale i ty dvě další holky, což je neakceptovatelné.

Jak jsem psala výš, celkově nemám tomu filmu moc vytknout, ale fusekle mi bohužel neustřelil.