29. října 2008

Iron Man (2008)

I've been called many things. Nostalgic is not one of them.

Přidat popisek
IMDb. Další film, ke kterému jsem přistupovala lehce kriticky. Zaprvé si moc nepotrpím na komiksové filmy a zadruhé jsem si moc nepotrpěla ani na Roberta Downeyho Jr. (což se rychle změnilo). Nicméně byla jsem na návštěvě a hostitel se poslouchá.

Vůbec jsem toho nelitovala, skvělý a hodně zábavný film. Tony Stark (Robert Downey Jr.) byl neuvěřitelně sympatický a k sežrání i přes ty vousy, hned bych s ním šla. A měl opravdu, opravdu dobré hlášky. Například tvrdé přistání v poušti ("Not bad."), či když je Tony přistižen Pepper (Gwyneth Paltrow) při převlékání se za Iron Mana ("Let's face it, this is not the worst thing you've caught me doing." - Taky přemýšlíte o tom, co bylo to nejhorší, při čem ho Pepper přistihla?/)

Celá dějová osa byla klasická; penězi zhýčkaný chlápek náhle prohlédne a začne konat dobro. Záporák se dal také předem odhadnout, abych byla upřímná. Ale opravdu vtipný byl Jarvis (Paul Bettany), brala bych takový počítač. A ten Tonyho dům? Ano, prosím!

Gwyneth Paltrow byla typicky roztomilá a ženská, hezky to tam doplňovala. Terence Howard (Rhodey) mi přišel strašně povědomý a jeho postava se mi velice, velice líbila. A opravdu, opravdu nejlepší je konec. Nepřeslazený (vážně jsem se bála nějakého hardy candy Tony & Pepper happy endu) a hlavně, originální. Přiznejte se; kdo to čekal? Takže, příště zase.