24. února 2009

Diario de una ninfómana (2008)

Disfruta la vida. Todo lo que puedas.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jen tak letem světem jsem přelétla komentáře na CSFD a musela jsem se smát, normální chlapský vnímání. Dobrý film s tématikou ženské sexuality Basic Instinct, tohle bylo hrozný. Hovadina. Basic Instinct NENÍ o ženské sexualitě. Tohle je.

Ale to jen tak naokraj. Původně po shlédnutí titulek jsem se bála, že jsme vlezly na nějaké PWP, ale pak se to rozjelo a páni. Nejsem si vlastně jistá, jak film ohodnotit. Působil na mě hodně silně, ale kdybych to měla shrnout... Je fakt, že sem tam tam bylo nějaké klišé, které je ale svatá pravda. ("Když má žena hodně mužů, je puta, když má chlap hodně žen, je macho." nebo "Nymfomanka je nadávka, kterou si muži vymysleli, když žena překročila jimi vytyčené hranice.")

Belén Fabra (Valérie) byla nádherná a Valérie byla celkově jednou z nejsilnějších filmových hrdinek, které jsem kdy viděla. To mluví za vše a pokud někomu neřekl dost, ať zajde do kina. Vřele doporučuji. (Pokud jste holka, průměrný chlap v tom těžko něco uvidí.)