1. února 2009

The Summit (2008)

No, I'm not a terorrist. I was a mother.

zdroj: imdb.com
IMDb. Nejsem na tyhle virovo-katastrofické-volejte-prezidenta filmy, ale tohle byla síla. Až se mi z toho dělalo opravdu špatně. Je dost, dost děsivé si představit, že tohle se skutečně děje a já bych opravdu pochybovala, kdyby se nedělo. Ellie (Wendy Crewson) byla naprosto ultimátně na blití, stejně tak ten její parťák a ta jeho banda, fuj. Do jednoho bych je postřílela a spálila je, jak to udělali s těmi nakaženými chudáky a jak to musela Maria (Mía Maestro) udělat s Pacem (Israel Alzamora).

Je hezké, že aspoň Leonii (Rachelle Lefevre) nechali přežít, i když ta si tam jen onemocněla, ti další dopadli hůř. A hlavně jsem byla opravdu vděčná, že mi nechali přežít Thoma (James Purefoy) a Mariu, na konci jsem si fakt oddechla s Thomem, když je našli dřív vojáci a ne ti žoldáci. A ten konec - no co k tomu říct. Nečekala jsem, že by to mohlo mít happy end. Doufám, že po cestě na dovolenou někdo Ellie a tu její bandu odpráskne, z té ženské je mi fakt, fakt na blití... ale to už jsem říkala.

James Purefoy byl samozřejmě naprosto ultimátní, jak jinak - další naprosto odlišná role do sbírky. Rachelle Lefevre byla sladká, Christopher Plummer (P.J. Aimes) klasika, Mía Maestro byla nádherná. Celkově zajímavá záležitost.