25. října 2009

The Nightmare Before Christmas (1993)

And I, Jack the Pumpkin King, grow tired of the same old thing...

zdroj: imdb.com
IMDb. Je neuvěřitelný, jak dlouho mi trvalo, než jsem se na to konečně koukla, když vezmeme v úvahu, jak dlouho jsem chtěla. Konečně jsem se k tomu dostala a zjistila jsem, že to asi miluji.

Je celkem nasnadě srovnávat to s Corpse Bride, ale je to naprosto zbytečné, dle mého tam je úplně něco jiného, a přesto hrozně podobné. Nemá smysl se také o tom nijak zvlášť rozepisovat, každý si na to musí udělat názor sám, stejně jako na většinu filmů. Mně se The Nightmare Before Christmas líbila velmi. Zaujalo mě, že většinu hlavních postav včetně Jacka mluvil Danny Elfman a Catherine O'Hara bych za Sally taky nehledala, takže jsem nakonec byla ještě příjemně překvapená.

Také jsem viděla dva z prvních Burtonových filmů, Vincent a Frankenweenie. Vincent se mi líbil, i když tam to chce asi 100x víc, než jednou, aby to člověk úplně pochopil, a Frankenweenie se mi příliš nelíbil. Určitě ale stojí oboje za shlédnutí, pokud jste milovníci Tima Burtona.