30. ledna 2010

The Holiday (2006)

Iris, in the movies we have leading ladies and we have the best friend. You, I can tell, are a leading lady, but for some reason you are behaving like the best friend.

zdroj: imdb.com
IMDb. Zaprvé, na americký film to bylo neobvykle britsky inteligentní, a za druhé, je to patrně ta nejlepší role, ve které jsem Cameron Diaz (Amanda Woods) viděla. Ona snad opravdu něco umí.

A vůbec, celé obsazení bylo milé. Kate Winslet (Iris Simpkins), do které jsem se nedávno oficiálně zamilovala, například, či Jack Black (Miles), který zvedne náladu všude, popřípadě Jude Law (Graham Simpkins), který má přijít na scénu vždycky, když má holka náladu na sexy cherubína, a výše zmíněná Cameron Diaz, která příjemně překvapila. Shannyn Sossamon (Maggie) byla jako vždy krásná a Rufus Sewell (Jasper) sexy, byť hrál pořádného kreténa.

Příběh je docela originální, sladký, a má happy end, a přitom zůstává docela reálný a lidský, protože se v podstatě nic nevyřeší, postavy nejsou dokonalé a vy se díváte na ten "fairytale happy end" a víte, že jim to nepotrvá věčně, a máte z toho docela i radost. Dobře, jenom já jsem asi tak zvrácená. Cameo Dustina Hoffmana a jeho jedna věta taky potěšily. A vůbec, jak už jsem psala, je to jedna z těch inteligentnějších romcom a já doporučuji.