20. května 2010

Sophie's Choice (1982)

Don't you see, Sophie? We're dying.

zdroj: imdb.com
IMDb. Docela mě mrzí, že jsem si nestihla nejdřív přečíst knížku, ale když už jsem kus viděla, nemělo cenu to odkládat. Co prostě nelze odložit napozději, je výkon Meryl Streep. Její nedokonalá angličtina, ten přízvuk, a vůbec, celá ta role, byla naprosto dokonalá, plastická a prostě, nebyla to Meryl, ale byla to Sophie. Wow.

Potěšil mě také Peter MacNicol (Stingo), neměla jsem ponětí, že ten chlap něco umí, vzhledem k tomu, že jsem ho viděla jen v Numb3rs a Dracula: Dead and Loving It. Prostě obsazení bylo hodně fajn. Příběh jako osobně... Samozřejmě, že jsem zhruba viděla, o čem to je, ale i přesto mě to pohlo. Opakuji se, ale hlavní přínos na tom měla Meryl. Byla famózní, opravdu. Wow. Wow. Wow. Skvělé.