22. listopadu 2010

An Ideal Husband (1999)

To love oneself is the beginning of a lifelong romance.

zdroj: imdb.com
IMDb. Musím si někde udělat poznámku, že na britské adaptace Wilde-ových her je vždycky lepší podívat se dřív, než později, zvlášť na ty s brilantním obsazením.

Bavila jsem se od začátku dokonce, humor byl jako obvykle inteligentní a plný mouder, která nezapomenu po zbytek života. Postava Arthura Goringa (Rupert Everett) se u mě zařadila vedle Henryho Wottona - ačkoliv jde o zcela jiný žánr, charaktery jsou pořád výborné. Rupert Everett mě oficiálně dostal a stačily mu k tomu tři filmy. (Mizera.)

Jeremy Northam (Sir Robert) byl jako vždycky okouzlující, Cate Blanchett (Lady Gertrude) se mi začíná líbit víc a víc, Julianne Moore (Laura Cheveley) už se mi ani víc líbit nemůže, a Minnie Driver (Mabel Chiltern) to tentokrát skvěle doplňovala, dokonce mi tam ani nevadila.

Zkrátka, výborná předloha, výborné zpracování, výborné obsazení - jednička s hvězdičkou třikrát podtržená.