29. dubna 2011

The Kids Are All Right (2010)

It's hard enough to open your heart in this world. Don't make it harder.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na světě jsou jisté pravdy, které prostě není možné popřít. Paris Hilton je jedenáctá rána egyptská. Pravé jméno Boha je Christian Louboutin. A Julianne Moore je bohyně. Nemůžu uvěřit, že ze všech těch čtyřech nominací na Oscara nešla ani jedna jí.

Přiznávám, že na ten film jsem se těšila po přečtení anotace, a konečně jsem se na něj podívala. Nebyla jsem zklamaná. Příběh páru, Jules (Julianne Moore) a Nic (Annette Bening), jejichž manželství začalo trochu zkomírat, a jejích dvou dětí Joni (Mia Wasikowska) a Lasera (Josh Hutcherson), jež se rozhodnout najít dárce spermatu - Paula (Mark Ruffalo) - díky kterým přišli na svět, byl perfektní ve všech ohledech.

Propracované postavy, skvělé obsazení (už se fakt musím mrknout na Alice in Wonderland), výborný příběh, který ukazoval, že lidi dělají chyby, nikdo není černobílý a ne všechno končí hepiendem pro všechny zúčastněné. Několikrát jsem se i zasmála a hodně jsem si ten film užila. Mám jen jednu jedinou výtku - proč se ten chudák kluk proboha jmenoval Laser?!

To je asi tak všechno - no vidíte, jak se mi to líbilo, tak málo jsem o tom napsala. To je pro film dobré znamení. Prostě film na výbornou.