3. dubna 2011

Scenes of a Sexual Nature (2006)

Other people's lives are fascinating.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jediné, co potřebujete u tohoto filmu je, aby se vám líbila majoritní většina britských romantických komedií, které jste kdy viděli, a bude se vám líbit i toto. Má to hodně zvláštní formát, hrozně moc se tam mluví a v nikdy nic nevyvrcholí, ani se vůbec nic nevyřeší, ale jsou to zajímavé scénky, náhledy do života jiných lidí, které jsou fascinující, jak řekne Iris, zahrané skvělými herci a já se u toho dost zasmála.

Co se týče obsazení, které jsem nakousla, je to skutečná přehlídka hvězd britského filmu. V první linii musím zmínit Ewana McGregora (Billy), Marka Stronga (Louis) a Toma Hardyho (Noel) - byla to hlavně jeho postava, která mi působila upřímné záchvaty smíchu. Hugh Bonneville (Gerry) taky moc fajn.

Dál mě potěšili Andrew Lincoln (Jamie), Eileen Atkins (Iris), nádherná a vždycky skvělá Polly Walker (Esther), Gina McKee (Julia), Sophie Okonedo (Anna) (věřili byste, že je to ta africká princezna z Ace Ventura: When Nature Calls? Já ne.) a Catherine Tate (Sara).

Celkově to dle mého není mainstream, rozhodně ne pro Čecha, ale jestli máte rádi tento typ humoru, ty dialogy jsou prostě výborné, film uběhne poměrně rychle a například já rozhodně nelitovala, že jsem si ho pustila.